Monday, October 08, 2007

第。。。篇!

以前老师要我们写一篇作文,或是周记,都得一摧再摧的,然后我们才肯把作文给交上去。
想不到现在的我,竟然会自动自发的写,而且还乐在其中呢!
以前是为了分数。
现在是为了抒发心情。
要是有机会让老师阅读到我此时此刻的 "作文",
不知她会觉得好气,好笑,或是会吐血?
我看过有些部落格都有提起和记下这已是第100篇,第200篇。。。
那我也要凑上一脚!
Yeah!
这是我的第101篇了!
希望我也可以一直读到大家的
第。。。篇!

留在沙滩上的足迹会被风浪给吞噬掉。

那留在部落格里的,会否代表永恒呢?

11 comments:

andersonloo said...

Don't blog becoz 1 2 blog!

kai said...

anderson: Before even I come to know anything about blogging, I've already started to write occasionally using the 小楷n稿纸。In fact I still keep them! Blog offer more because at least I can share it with my friends. How abt you? Do u blog bcoz u wan 2 blog?

renee said...

你好快写到一百个哦!
再接再厉吧!

笨鱼 said...

恭喜恭喜~
我的还很久呢。。。现在才第。。4。。篇。。。/o\

kai said...

renee: 因为我去年就开始写了啊。要不然都没这么快。

笨鱼:谢谢。你说你之前也有写过啊!应该是说新的开始是已经第四篇了吧!恭喜你才对!

凯文@〉〉-------世界奇观 said...

加油。。
你可以的。。。

Just .. JesS said...

凡走过必留下痕迹
我来了。。 嘻嘻

101 耶。。 据续努力哦

khengsiong said...

Ehh... I look at the 'Blog Archive' on the right side of the page. You have 9 post in 2006 and, until now, 90 posts in 2007. Unless you deleted 2 posts...

Blogger server may crash too, so don't expect eternity.

kai said...

just...jess: Thanks for dropping by.

khengsiong: Thank you for reminding me. I have 2 draft which I had forgotten to publish them. I think I must save a copy soon coz can't expect any eternity. Thanks!

Hor said...

一百的感想我好像忘了写,
通常我不管这些,
只管写写写。。。
恭喜突破一百迈向两百。^_^

RC ~倩~ said...

把回忆化为文字..
有时看会之前写得总是有很多感触...
有时感动,
有时却也觉得非常好笑...